Tornar al llistat

Pis en lloguer a Centro - Castellón de la Plana de 5 habitacions amb garatge i mobles

1.400 €/mes
5
3
223 m²

Característiques

  • Any de construcció: 1997
  • Combustible calefacció: gas natural
  • Estat: bon estat
  • Interior / exterior: exterior
  • Planta 1a
  • Sistema calefacció: independent
Certificat energètic en tràmit

Descripció

Cada piso es diferente, y cada uno es un mundo, obviamente dependiendo de las necesidades de cada momento unos encajan más que otros. A este factor le tenemos que sumar la ubicación algo muy importante para sentirse de verdad agusto en un nuevo hogar. Pues bien, estar rodeado de vistas al Parque Ribalta es algo que no está nada mal, poder asomarte al balcón y ver el verdecito del parque todos los días es una bonita sensación. Por lo que respecta al piso, sus 223 m2 están distribuidos en 5 habitaciones, 3 individuales, 1 estudio, la principal doble, con baño en suit y con bañera de hidromasaje. El salón comedor es verdaderamente amplio, y con unos ventanales que nos muestran en todo momento las vistas al parque. La cocina también es muy grande con diferentes espacios para comer en ella, una barrita para poder desayunar ahí mismo y una gran cantidad de almacenamiento, pequeñas cosas que se agradecen y mucho. El piso es una verdadera pasada, y aunque en las fotos se pueda apreciar todo su potencial, donde de verdad gana es verlo in situ, su luz, su distribución, su espacio, su balcón y sus vistas, lo hacen un piso muy top. A por cierto, el piso dispone de DOS plazas de garaje, que está incluido en el precio. *No se aceptan mascotas.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Centro, Castellón de la Plana ciudad, Castellón de la Plana

L'anunciant no ha indicat la direcció exacta o no desitja mostrar-la.

Anunciant

Casa Mediterranea

Ref. anunci:

CS-0194

Última actualització:

10/04/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb Casa Mediterranea

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.