Tornar al llistat

Local en venda a Cangas amb terrassa i aire acondicionat

179.000 €
2
213 m²

Característiques

  • Aire acondicionat: altres
  • Any de construcció: 2002

Consum

100 kWh/m² any

Emissions

19 kg CO₂/m² any

Descripció

Bar-Restaurante en Rúa Estrada de Bueu, Vilariño, en plena carretera general entre Cangas y Bueu. Próximo a las playas de Vilariño y Aldán. Cerca de la salida a la Vía Rápida o Corredor del Morrazo. Zona muy turística, siendo paso hacia las playas de O Hio y Aldán. Local de 213 metros cuadrados completamente funcional. Con clientela fija y actualmente trabajando. Dispone de 2 espacios completamente diferenciados. Por una parte se encuentra la zona del bar, con barra, mini-cocina de servicio, neveras, máquina de café, barriles y tiradores de cerveza, etc. En la zona bar hay 8 mesas. La barra del bar es funcional y con capacidad para 8 personas. Tiene aire acondicionado. Puerta de seguridad, terraza y toldo. Dispone de persiana de seguridad y alarma. Cuenta con acceso a fibra y dispone de WIFI. En la parte del restaurante nos encontramos con dos zonas, una abierta, para fumadores y otra semi-reservada para eventos. La cocina del restaurante se encuentra completamente equipada con todo lo necesario para funcionar. Dispone de potente campaña extractora y zona-asador para churrascos y brasa. En la zona del bar tiene 2 aseos, completamente habilitados para minusválidos. El local es una excelente oportunidad para emprendedores del sector de la hostelería aunque también se puede comprar para cualquier otra actividad o uso. Posibilidad de reacondicionamiento del bajo comercial como vivienda o apartamento turístico, por fachada, metros y ubicación. Dispone de todas las licencias municipales de actividad.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Cangas

Per privacitat, l'anunciant no ha indicat la direcció, però pots contactar amb ell per conèixer-la.

Estudiar hipoteca

Necessites una hipoteca?

No

Busquem i comparem la millor opció amb idealista / hipotecas

Anunciant

RE/MAX LUXURY

LAS DECISIONES IMPORTANTES ES MEJOR TOMARLAS EN TU CASA

Ref. anunci:

LX_001586

Última actualització:

22/04/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb RE/MAX LUXURY

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.