Tornar al llistat
42 FotosPlànols

Local en venda a El Terreno amb piscina

5.000.000 €
6
980 m²

Característiques

  • Any de construcció: 1930
Certificat energètic en tràmit

Descripció

Este histórico hostal de 1930, muy bien conservado, el año pasado se cerró por motivos de edad y salud. El hostal era un hostal muy bien funcionando, centrado en la cervecería al aire libre y el restaurante. Hasta el cierre, las mesas del restaurante estaban ocupadas dos veces por noche, también el Vermut con música de fondo o banda en directo invitaba a quedarse. La noche en la habitación de 1 estrella costaba 120 euros, lo que habla por sí solo de un lugar de culto absolutamente popular y no de lujo. Fue un lugar popular con mucha alegría, se han festejado bodas, cumpleaños y incluso se grabaron partes de una película. Estaremos encantados de mostrarle el hostal, que le envolverá inmediato con su encanto histórico. Debido a las 3 propiedades fusionadas, existe la posibilidad de convertir el Hostal en un hotel boutique con piscina y plazas de aparcamiento. Opcionalmente, la casa catalogada se puede convertir en 3 pisos. Además, el aparcamiento se puede convertir en una casa adosada con plazas de aparcamiento y/o piscina. La estructura del edificio está en muy buenas condiciones. Cada habitación puede tener un cuarto de baño en suite, ya que las tuberías de agua ya existen. Originalmente había 15 habitaciones con camas dobles, más una habitación familiar con 4 camas. Dos de estas habitaciones se han añadido al restaurante. La superficie construida y habitable actual es de 710 m2. Existe la posibilidad de construir un edificio de dos plantas en la parcela adyacente, lo que añadiría 280 m2 con piscina.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

El Terreno, Ponent, Palma de Mallorca

Per privacitat, l'anunciant no ha indicat la direcció, però pots contactar amb ell per conèixer-la.

Estudiar hipoteca

Necessites una hipoteca?

No

Busquem i comparem la millor opció amb idealista / hipotecas

Anunciant

Living Real Estate & Projects Mallorca

Ref. anunci:

763

Última actualització:

15/02/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb Living Real Estate & Projects Mallorca

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.