Tornar al llistat

Oficina en venda a Santa Ponça amb terrassa i aire acondicionat

750.000 €
179 m²

Característiques

  • Aire acondicionat: altres
  • Interior / exterior: exterior
  • Planta 1a
Certificat energètic en tràmit

Descripció

Se encuentra disponible en alquiler esta extraordinaria oficina situada en una ubicación privilegiada en Santa Ponsa. Ubicada en el primer piso y con acceso mediante ascensor en una zona comercial de gran prestigio al acceder a Santa Ponsa, esta oficina posee una fachada exterior destacada en la rotonda principal de la entrada, ofreciendo la oportunidad de resaltar el nombre de su empresa para incrementar su visibilidad. Con un diseño amplio y abierto, este espacio de oficina ofrece numerosas posibilidades de desarrollo. Se destaca por sus amplios ventanales que permiten la entrada de luz natural en todos los despachos, proporcionando vistas exteriores despejadas. La distribución interna consta de 4 despachos independientes separados por un distribuidor, ofreciendo la opción de unir los espacios para crear áreas más amplias o utilizarlos como cuatro áreas independientes. Además, cuenta con iluminación mediante plafones que garantizan una excelente luminosidad. Está equipada con aire acondicionado y bomba de calor para mantener una temperatura agradable durante todo el año. Además, cuenta con cableado de red y teléfono ya instalados. La oficina también cuenta con una amplia terraza de uso privado, con acceso desde dos de los despachos, proporcionando un espacio adicional como zona de descanso. En cuanto a las comodidades, la oficina dispone de una cocina funcional, dos aseos (uno de ellos adaptado para personas con movilidad reducida) y acceso mediante ascensor para una mayor comodidad.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Santa Ponça, Calvià

Per privacitat, l'anunciant no ha indicat la direcció, però pots contactar amb ell per conèixer-la.

Estudiar hipoteca

Necessites una hipoteca?

No

Busquem i comparem la millor opció amb idealista / hipotecas

Anunciant

Engel & Völkers Mallorca Commercial

Ref. anunci:

532

Última actualització:

24/04/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb Engel & Völkers Mallorca Commercial

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.