Tornar al llistat
11 FotosVídeoPlànol

Terreny en venda a Cabueñes de 1125 m²

223.000 €
1.125 m²

Descripció

Engel & Völkers presenta esta magnífica parcela edificable ideal para construcción de unifamiliar unifamiliar y situada en urbanización cerrada, con la mejor orientación y vistas completamente despejadas sobre las parroquias rurales de Deva y Castiello. Un fabuloso terreno de más de 1.125 m2 con una ubicación privilegiada dentro de la Urbanización Quinta de Cabueñes, tanto por su entorno como por su cercanía a las principales vías de comunicación. Se encuentra tan solo a tres kilómetros escasos de la Salida de la A-8, lo que nos deja a tan sólo 10 minutos del centro de Gijón. Una oportunidad que no debes dejar escapar para construir la casa de tus sueños. Cabueñes, es una de las parroquias más tranquilas que rodean Gijón y que lo convierten en una zona altamente solicitada para la construcción de urbanizaciones y viviendas unifamiliares. Cuenta con una buena comunicación, Autopista y Autovía del Cantábrico, AS1, AS2 y con todos los servicios públicos. En sus proximidades y a cinco minutos en coche encontramos el Campus Universitario, La Universidad Laboral, el Parque Científico y Tecnológico, varios colegios públicos y privados y zona de supermercados.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Cabueñes, Rural, Gijón

L'anunciant no ha indicat la direcció exacta o no desitja mostrar-la.

Estudiar hipoteca

Necessites una hipoteca?

No

Busquem i comparem la millor opció amb idealista / hipotecas

Anunciant

Engel & Völkers Asturias

Inmobiliaria con más de 40 años de experiencia, 800 oficinas y 14.000 empleados en 30 país...

Ref. anunci:

W-02RE7Z

Última actualització:

28/03/2023

Veure tots els immobles

Contacta amb Engel & Völkers Asturias

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.