Tornar al llistat

Local en lloguer a Águilas amb aire acondicionat

1.800 €/mes

Fiança de 2 mesos

1
181 m²

Característiques

  • Aire acondicionat: altres
  • Any de construcció: 1966
Certificat energètic en tràmit

Descripció

¡Atención emprendedores! ¿Estás buscando un local comercial para tu centro de belleza y peluquería? ¡Tenemos la opción perfecta para ti! Este inmueble se encuentra ubicado en Las Águilas, Latina, una zona con gran afluencia de público y fácil acceso en transporte público y privado. Este local cuenta con una instalación eléctrica nueva y aire acondicionado por conductos con bomba de frío y calor, para que tus clientes se sientan cómodos en cualquier época del año. Además, tiene un cierre motorizado de seguridad para garantizar la tranquilidad de tu negocio. El espacio es diáfano y cuenta con mobiliario de centro de belleza, para que puedas comenzar a trabajar desde el primer día. También tiene hilo musical para crear un ambiente agradable y relajante. En la planta calle, cuenta con un baño para mayor comodidad de tus clientes. Este local comercial se encuentra en la planta baja, por lo que es perfecto para personas con movilidad reducida. ¡No esperes más y haz realidad tu sueño de tener tu propio centro de belleza y peluquería en una de las mejores zonas de Madrid! Contáctanos para más información y para programar una visita.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Águilas, Latina, Madrid

Per privacitat, l'anunciant no ha indicat la direcció, però pots contactar amb ell per conèixer-la.

Anunciant

Inmoroyal

Ref. anunci:

120586

Última actualització:

27/03/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb Inmoroyal

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.