Tornar al llistat

Nau en lloguer a avenida De la Industria amb aire acondicionat

2.900 €/mes

Fiança de 2 mesos

3
893 m²

Característiques

  • Aire acondicionat: altres
  • Any de construcció: 1986
Certificat energètic en tràmit

Descripció

¡Atención empresarios! Tenemos una nave en alquiler que es perfecta para su negocio. Ubicada en la Av. de la Industria en Tres Cantos, esta nave se encuentra en la avenida principal de la zona industrial, lo que significa que tendrá una gran visibilidad y acceso a un gran número de clientes potenciales. Con una superficie gráfica de 893m2 y 396 m2 de superficie construida, esta nave cuenta con un portón de entrada eléctrico sin límite de altura, lo que la hace perfecta para el almacenamiento de grandes productos. Además, cuenta con un área de parking, oficinas y despachos modificables, aseos y una zona de desarrollo mecánico. La nave se encuentra en una zona de mucho movimiento comercial, junto a gasolineras, talleres, restaurantes y grandes empresas, lo que significa que tendrá una amplia posibilidad de desarrollo comercial. También hay una opción de equipar los puestos de trabajo con ordenadores, impresoras, fotocopiadoras y material de oficina. Con 2 plantas, 5 estancias y 3 baños, esta nave es perfecta para cualquier tipo de negocio. Además, cuenta con calefacción, aire acondicionado, almacén y sistemas de alarma, lo que garantiza la seguridad y comodidad de su empresa. No pierda la oportunidad de alquilar esta nave y hacer crecer su negocio. ¡Contáctenos por teléfono o WhatsApp para más información y visitas!
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Zona Industrial, Tres Cantos

Anunciant

Inmobiliaria FGM

Ref. anunci:

NAVEINDUS

Última actualització:

05/04/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb Inmobiliaria FGM

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.