Tornar al llistat

Dúplex en lloguer a Valdebebas - Valdefuentes de 5 habitacions amb terrassa i piscina

4.500 €/mes
5
5
216 m²

Característiques

  • Aire acondicionat: altres
  • Estat: bon estat
  • Sistema calefacció: independent
Certificat energètic en tràmit

Descripció

CO Property presenta este maravilloso bajo dúplex recién construido en una de las urbanizaciones más exclusivas de la calle Luis Martínez Feduchi. Tiene 216m2 repartidos en dos plantas, mas 68m2 de jardín. La distribución es la siguiente: Planta Baja: Salón comedor amplio y muy luminoso con salida al jardín, muy cuidado y con porche. Aseo de invitados, cocina de gran tamaño con barra y espacio para office, también con salida al jardín, y por último una habitación de servicio con baño completo. Planta primera: Dormitorio principal con vestidor y baño en suite; segundo dormitorio con ducha en suite; 2 dormitorios más que comparten un cuarto de baño con bañera y una sala de juegos/tele. El jardín (al que se accede por el salón, el comedor o la cocina) es de césped artificial y tiene riego por goteo (automático) instalado para las plantas/arboles con los que cuenta. Cuenta también con trastero y 3 PLAZAS DE GARAJE. Calefacción por suelo radiante, sistema de aspiración centralizada y Aire Acondicionado. Merece la pena visitarlo, es un precioso bajo. El bajo está disponible a partir de junio de 2024. La urbanización cuenta con piscina, zonas verdes, parque infantil, pista de pádel y SEGURIDAD 24H.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Valdebebas - Valdefuentes, Hortaleza, Madrid

Per privacitat, l'anunciant no ha indicat la direcció, però pots contactar amb ell per conèixer-la.

Anunciant

cristina oliveira property

Especialista en venta y alquiler de inmuebles para familias con niños en la zona de la Mor...

Ref. anunci:

104273620

Última actualització:

12/03/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb cristina oliveira property

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.