Tornar al llistat

Pis en lloguer a Casco Histórico de 2 habitacions amb mobles i aire acondicionat

800 €/mes
2
2
90 m²

Característiques

  • Aire acondicionat: altres
  • Estat: bon estat
  • Sistema calefacció: central
Certificat energètic no indicat

Descripció

¡Increíble oportunidad de alquiler en Toledo! Este bonito apartamento totalmente renovado, con mobiliario a estrenar, te espera en la zona del Casco Histórico. Con una ubicación inmejorable, podrás disfrutar de la belleza de esta ciudad desde la comodidad de tu hogar. El inmueble cuenta con dos dormitorios distribuidos en dos plantas, lo que le brinda un encanto especial. Además, la cocina independiente viene equipada con electrodomésticos. Para tu comodidad, el piso cuenta con un aseo y un baño con plato de ducha. Además, el aire acondicionado frío/calor te permitirá disfrutar de una temperatura ideal durante todo el año. Y lo mejor de todo, la calefacción central está incluida en el precio. Es importante destacar que el propietario requiere el pago de un seguro por cuenta del inquilino durante el primer año. Sin embargo, esta inversión vale la pena para disfrutar de este increíble apartamento. Con 90 m² construidos, este piso te ofrece espacio más que suficiente para vivir cómodamente. Además, cuenta con armarios empotrados para almacenamiento adicional. No te preocupes por las escaleras, ya que el edificio cuenta con ascensor. No dejes pasar esta oportunidad única de vivir en un bonito apartamento en el Casco Histórico de Toledo. ¡Contáctanos ahora mismo para más información! Disponible en Mayo.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Casco Histórico, Toledo

Per privacitat, l'anunciant no ha indicat la direcció, però pots contactar amb ell per conèixer-la.

Anunciant

Look & Find Toledo

Ya es el momento de comprar

Ref. anunci:

AK217E

Última actualització:

11/04/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb Look & Find Toledo

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.