Tornar al llistat

Àtic en lloguer a Port d'Andratx de 4 habitacions amb terrassa i piscina

3.550 €/mes
4
3
150 m²

Característiques

  • Aire acondicionat: altres
  • Estat: bon estat
  • Interior / exterior: exterior
  • Planta 1a
Certificat energètic en tràmit

Descripció

Ático elegante con vistas al puerto. Este espacioso ático ofrece una vista de ensueño del puerto de Port d'Andratx y de las montañas circundantes. La propiedad fue construida en dos niveles y ofrece suficiente espacio para una familia numerosa y los huéspedes. El luminoso salón con acceso a dos terrazas se encuentra en el primer nivel y cuenta con una acogedora chimenea. Una moderna cocina con zona de comedor, un dormitorio con baño y la luminosa zona de recepción también están en esta planta. Una planta más arriba se encuentra el dormitorio principal con una gran terraza parcialmente cubierta, otro dormitorio y dos baños. Una habitación adicional, habilitada como despacho, ofrece la posibilidad para un cuarto dormitorio. El piso está en perfecto estado y está listo para entrar a vivir. Una espectacular piscina y una zona de aparcamiento comunitaria completan la oferta. Este espacioso ático ofrece una vista de ensueño del puerto de Port d'Andratx y de las montañas circundantes. La propiedad fue construida en dos niveles y ofrece suficiente espacio para una familia numerosa y los huéspedes. El luminoso salón con acceso a dos terrazas se encuentra en el primer nivel y cuenta con una acogedora chimenea. Una moderna cocina con zona de comedor, un dormitorio con baño y la luminosa zona de recepción también están en esta planta. Una planta más arriba se encuentra el dormitorio principal con una gran terraza parcialmente cubierta, otro dormitorio y dos baños. Una habitación adicional, habilitada como despacho, ofrece la posibilidad para un cuarto dormitorio. El piso está en perfecto estado y está listo para entrar a vivir. Una espectacular piscina y una zona de aparcamiento comunitaria completan la oferta.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Port d'Andratx, Andratx

Per privacitat, l'anunciant no ha indicat la direcció, però pots contactar amb ell per conèixer-la.

Anunciant

Mallorca Deluxe Real Estate

Ref. anunci:

6000

Última actualització:

12/03/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb Mallorca Deluxe Real Estate

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.