Tornar al llistat

Pis en lloguer a Villanueva de la Cañada de 3 habitacions amb aire acondicionat i calefacció

1.995 €/mes
3
2
120 m²

Característiques

  • Aire acondicionat: altres
  • Any de construcció: 2002
  • Combustible calefacció: gas natural
  • Estat: bon estat
  • Interior / exterior: exterior
  • Sistema calefacció: independent

Consum

7 kWh/m² any

Emissions

1 kg CO₂/m² any

Descripció

Exclusivo y confortable piso de 3 dormitorios en Villanueva de la Cañada Engel&Völkers presenta este exclusivo piso a pocos minutos de Campus Universitario de Villanueva de la Cañada. Recién reformado y amueblado además de con muchísimo gusto, muy funcional, cuenta con un salón para los tiempos de descanso con una Tv de 55". Tres dormitorios independientes, amueblados y muy confortables con camas nuevas y de excelente calidad, con 2 baños para compartir. La cocina se encuentra también totalmente equipada. La casa dispone de Aire acondicionado para los meses de calor. Las calidades de toda la vivienda son de una excelente calidad. Esta vivienda tan especial, se encuentra situada En Villanueva de la Cañada, población con gran cantidad de estudiantes ya que cuenta con Universidades de prestigio como la Alfonso X El Sabio. Además del ambiente Universitario lo que le dá un aire alegre y animado y joven, cuenta también con monumentos y lugares de interés, como el Castillo de Aulencia y para el ocio, además de zonas destinadas para ello, a pocos minutos encontraremos el Parque acuátio Aquopolis. Muy cercano se encuentra también el Centro Europe de Astronomía espacial. Se encuentra rodeado de grandes zonas verdes, con lo que tambíen es posible dar grandes paseos o practicar running, y para los amantes de la hípica, Villanueva dispone de dos Centros Hípicos.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Villanueva de la Cañada, Villanueva de la Cañada

L'anunciant no ha indicat la direcció exacta o no desitja mostrar-la.

Anunciant

Engel & Völkers Madrid

ENGEL & VÖLKERS Madrid es la inmobiliaria con 40 años de experiencia, presente en 37 paíse...

Ref. anunci:

W-02UU16

Última actualització:

27/03/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb Engel & Völkers Madrid

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.