Tornar al llistat
25 FotosVirtual TourPlànol

Pis en lloguer a Palazuelos de Eresma de 3 habitacions amb terrassa i garatge

850 €/mes
3
2
90 m²

Característiques

  • Any de construcció: 2005
  • Combustible calefacció: gas natural
  • Estat: bon estat
  • Interior / exterior: exterior
  • Sistema calefacció: independent
Certificat energètic no indicat

Descripció

¡No puedes dejar pasar esta oportunidad! Este precioso bajo cuenta con un jardín espectacular y vistas impresionantes a la sierra. Con dos habitaciones dobles y una habitación en suite, tendrás todo el espacio que necesitas. La cocina está totalmente equipada y el piso cuenta con un baño para uso común. El salón es luminoso y tiene salida directa al jardín de 200 m2, amueblado y decorado con plantas. Además, podrás disfrutar de zonas para barbacoa y riego automático. Con una salida independiente a la calle, este piso está ubicado en una zona residencial de Segovia, cerca de colegios, paradas de autobús y centro médico. Con 90 m² construidos, 3 dormitorios y 2 baños, este piso cuenta con armarios empotrados y está en buen estado de segunda mano. Construido en 2005, tiene acceso adaptado a personas con movilidad reducida y es apto para su uso por personas con movilidad reducida. La calefacción es por bomba de frío/calor y funciona con gas natural. Es un bajo exterior con ascensor y orientación sur y oeste. La cocina está completamente equipada y la casa está amueblada, e incluye plaza de garaje en el precio. Además, cuenta con un jardín para disfrutar al aire libre. ¡No pierdas esta oportunidad de vivir en un piso con todas estas comodidades!
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Palazuelos de Eresma

L'anunciant no ha indicat la direcció exacta o no desitja mostrar-la.

Anunciant

FC GESTIÓN INMOBILIARIA

Ref. anunci:

104589735

Última actualització:

17/04/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb FC GESTIÓN INMOBILIARIA

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.