Tornar al llistat
16 FotosPlànol

Pis en lloguer a Penya-Roja de 3 habitacions amb terrassa i garatge

2.950 €/mes
3
2
90 m²

Característiques

  • Aire acondicionat: altres
  • Any de construcció: 2022
  • Combustible calefacció: electricitat
  • Estat: bon estat
  • Interior / exterior: exterior
  • Planta 9a
  • Sistema calefacció: independent

Consum

89 kWh/m² any

Emissions

34 kg CO₂/m² any

Descripció

Te imaginas vivir en una de las mejores zonas de Valencia con espectaculares vistas al Ciudad de las Artes? Os presento este pisazo de 3 dormitorios, muy luminoso, todo exterior, con muy buena altura y dos orientaciones y con estupenda distribución interior. Desarrollada con lo último en tecnología constructiva residencial, se alquila sin amueblar para que pueda personalizarla a su gusto. La zona de día incluye salón-comedor y cocina independiente con acceso a un amplio balcón con vistas a los Jardines del Turia y el Museo. En la zona de noche, encontramos tres amplios dormitorios y dos baños, uno de ellos en el dormitorio principal, que también cuenta con amplio vestidor. Los dos baños están equipados con muebles bajos en los lavabos. La vivienda cuenta con suelo radiante, aire acondicionado centralizado y sistema de aerotermia para el ahorro energético y en sí cumple con todos los requisitos para ser considerada un inmueble excepcional. Plaza del parking incluida en el precio. PISO A ESTRENAR. Su ubicación es privilegiada ya que se encuentra en un barrio de gran demanda por su tranquilidad y cercanía al Ciudad de las Artes y las Ciencias. Además cuenta con buena comunicación con el transporte público ( líneas de autobuses y estación de Valenbisi). Muy próximo al centro comercial Aqua y a El Corte Inglés. Disponibilidad inmediata. No dudes en contactarme para hacer una visita, estaré encantada enseñarte.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Penya-Roja, Camins al grau, Valencia

L'anunciant no ha indicat la direcció exacta o no desitja mostrar-la.

Anunciant

SOL Y HOGAR by Kateryna Panteleienko

Ref. anunci:

103399483

Última actualització:

13/01/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb SOL Y HOGAR by Kateryna Panteleienko

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.