Tornar al llistat
35 FotosPlànol

Casa en venda a Melgar de Fernamental de 4 habitacions amb garatge

37.500 €
40.000 €
4
1
247 m²

Característiques

  • Any de construcció: 1970
  • Estat: per reformar

Consum

999 kWh/m² any

Descripció

De particular a particular. Llámanos y visita esta vivienda. Para reformar entera. Parte trasera nueva sin terminar en ladrillo. Muy grande Gran casa de 247 m² de superficie, en Melgar de Fernamental, provincia de Burgos. Esta vivienda, por su amplitud, satisface las necesidades de una familia con niños. Está casa se distribuye en amplio salón, cocina totalmente independiente del resto de estancias, cuatro dormitorios y cuarto de baño. Además, cuenta con un patio con muchas posibilidades y es todo exterior. Está casa se encuentra situada en una vía de fácil acceso, tiene garaje para tres coches y así poder aparcar con comodidad y trastero, para que puedas aprovechar todo el espacio de la vivienda. Por su orientación este, en esta casa disfrutarás del sol por las mañanas. La vivienda se vende sin amueblar y necesita reforma. En cuanto a las calidades, este chalet cuenta con carpintería exterior de aluminio y suelos de cerámica, muy resistentes y fácil de limpiar. Esta casa está situada en una zona tranquila y bien comunicada, muy cerca de la parada de autobús. Para mayor comodidad, la vivienda se encuentra muy cerca de un colegio y todos los servicios necesarios. h1o3u9s5e8l2l.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Melgar de Fernamental

L'anunciant no ha indicat la direcció exacta o no desitja mostrar-la.

Anunciant

Housell

En Housell te ayudamos a comprar la casa de tu sueños. Te asesoramos durante todo el proce...

Ref. anunci:

139582

Última actualització:

28/04/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb Housell

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.