Tornar al llistat

Xalet en venda a Curiel de Duero de 1 habitació amb jardí

25.000 €
1
1
184 m²

Característiques

  • Any de construcció: 1880
  • Estat: per reformar
Immoble exempt de certificat energètic

Descripció

Estupenda casa de pueblo en Curiel de Duero, una localidad que ofrece muchas posibilidades en plena Ribera de Duero a 6 km de Peñafiel. Curiel es un pueblo muy cuidado y en desarrollo para el turismo por encontrarse en la cuna del vino y por la presencia de ilustres bodegas que dan renombre al municipio y sus alrededores, donde los paisajes deslumbran por el color de los viñedos. Esta maravillosa casa para rehabilitar junto a la plaza del Ayuntamiento, cuenta con 2 plantas que hacen un total de 126 metros cuadrados de vivienda junto a un patio/jardín de unos 35 metros cuadrados aproximadamente. Sin ningún compromiso ponte en contacto con nosotros y desde Solvia Store Valladolid te acompañaremos sin ningún compromiso y nos encargaremos de acompañarte en todo el proceso de compra. Esta casa de pueblo es una excelente oportunidad para aquellos que buscan un lugar tranquilo y con encanto en una zona vinícola tan emblemática como la Ribera de Duero. Con la posibilidad de reformarla a su gusto, este inmueble se convierte en una inversión con un gran potencial. No dudes en contactarnos para más información y para organizar una visita a esta increíble propiedad en Curiel de Duero. ¡Estaremos encantados de ayudarte en todo el proceso de compra!
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Curiel de Duero

L'anunciant no ha indicat la direcció exacta o no desitja mostrar-la.

Anunciant

SOLVIA STORE VALLADOLID

Si quieres comprar, vender o alquilar, estamos aquí para guiarte. Te ayudaremos a encontra...

Ref. anunci:

N41165

Última actualització:

22/02/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb SOLVIA STORE VALLADOLID

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.