Tornar al llistat

Local en venda a La Geltrú amb aire acondicionat

125.000 €
2
110 m²

Característiques

  • Aire acondicionat: altres
  • Any de construcció: 1980

Consum

Emissions

Descripció

Amplio Local con Patio en Perfecto Estado: Ideal para Negocio de Restaurante o Bar Te presentamos un espacioso local de 110 m2 que incluye un patio de 25 m2, ideal como área de almacenamiento. Actualmente, este local está acondicionado como un bar restaurante y cuenta con la licencia correspondiente para este uso. Las comodidades en este local son numerosas. Los suministros de agua, luz y gas natural ya están dados de alta, lo que facilita la puesta en marcha de tu negocio. Además, el local cuenta con un amplio escaparate que atraerá la atención de los transeúntes y potenciales clientes. La salida de humos es una característica esencial para operar una cocina en un restaurante o bar, y este local ya la tiene instalada. Los aseos son un componente importante para el confort de tus clientes, y este local cuenta con ellos. El aire acondicionado agrega comodidad para tus clientes en cualquier estación del año. Este local está listo para dar inicio a tu negocio de restaurante o bar, y ofrece un espacio atractivo y bien equipado para tus operaciones. Si estás interesado en obtener más información sobre este local o en concertar una visita, no dudes en ponerte en contacto con nosotros. Estamos aquí para ayudarte a aprovechar esta oportunidad para establecer o expandir tu negocio en este espacio listo para usar.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

La Geltrú, Vilanova i La Geltrú

L'anunciant no ha indicat la direcció exacta o no desitja mostrar-la.

Estudiar hipoteca

Necessites una hipoteca?

No

Busquem i comparem la millor opció amb idealista / hipotecas

Anunciant

Finques Codina

Ref. anunci:

L-239

Última actualització:

21/12/2023

Veure tots els immobles

Contacta amb Finques Codina

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.