Tornar al llistat
4 FotosPlànol

Local en venda a Sant Cugat Sesgarrigues de 809 m²

406.100 €
809 m²

Descripció

Nave industrial ubicada en el Polígono La Masía En Sant Cugat Sesgarrigues, a 3 km de Vilafranca del Penedès Es la nave 3 de un conjunto de cuatro naves Superficie total registral de 809,21 m² Distribuida en planta baja y de 566, 57 m2 y altillo de 64 m2 Reciente construcción Referencia catastral: 6797301CF9769N0004YR   Presenta tu oferta y se la haremos llegar al propietario. Esta oferta no será vinculante hasta su aceptación y  presentación formal. Encontrarás más información en los Términos y Condiciones La información aquí reflejada es en base a los datos proporcionados por el Vendedor a BidX1, por lo que ésta no será responsable sobre la exactitud, autenticidad y precisión de la información, y/o documentación contenida y proporcionada por el Vendedor sobre esta propiedad. BidX1 recomienda a los interesados realizar su propia Due Diligence y/o comprobaciones pertinentes respecto a la propiedad, así como estar asesorado por un profesional competente durante todo el proceso La nave se localiza en el Camino de les Cabories 20 del Polígono La Masía Se encuentra a escasos 3 Km. de Vilafranca del Penedès Goza de buenos accesos a través de la N-340 desde Vilafranca a Barcelona y comunicaciones mediante a través de autobús desde St. Sadurní y Vilafranca Próximos pasos Haz click en el 'enlace adicional' debajo del mapa - te llevará a la página de la propiedad en nuestra web donde podrás: Agendar una visita | Acceder a los documentos legales | Hacer una oferta | Contactar con nuestro equipo directamente No cobramos comisión al comprador.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Sant Cugat Sesgarrigues

L'anunciant no ha indicat la direcció exacta o no desitja mostrar-la.

Estudiar hipoteca

Necessites una hipoteca?

No

Busquem i comparem la millor opció amb idealista / hipotecas

Anunciant

BIDX1

Encuentra tu próxima propiedad En tu marketplace digital

Ref. anunci:

ES0010424000110

Última actualització:

07/03/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb BIDX1

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.