Tornar al llistat
9 FotosPlànol

Local en venda a Valga de 221 m²

125.000 €
221 m²

Descripció

Valga-Pontevedra ( Avenida de A Coruña ), Excelente local comercial en esquina, de 212 m2, situado en la planta baja de un edificio de viviendas, con acceso directo a pie de calle, con amplias cristaleras en las fachadas de 23,6 m y 5,15 m respectivamente. Distribuido en una zona diáfana para atención al público, varios despachos, almacén, archivo y aseos. No dispone de salida de humos. Acondicionado como oficina bancaria. Referencia catastral: 36056A01 8JS Precio: 125.000€. Valga es un municipio español de la provincia de Pontevedra situado a la orilla del río del Ulla, en la comunidad autónoma de Galicia. Está delimitado al norte por los municipios de Dodro, Puentecesures y Padrón; Catoira y Caldas de Reyes por el sur; Cuntis y La Estrada por el este y Rianjo y Dodro por el oeste. Situada en la orilla izquierda del curso bajo del río Ulla; está cruzado por la autopista AP-9, la línea de ferrocarril de Vigo a La Coruña, la N-550 de La Coruña a Pontevedra y la C-550 de Finisterre a Tuy. La parte norte la ocupa el amplio valle del río Ulla en el que desembocan el río Louro y el río Valga que discurren paralelos durante parte de su recorrido. Al sur se encuentran dos montes, el Monte Xiabre y el Monte Xesteiras. Las vías de comunicación circulan en la depresión que forman estas dos estribaciones. Superficie40,72 km² Población5768 hab. (2021).
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Valga

L'anunciant no ha indicat la direcció exacta o no desitja mostrar-la.

Estudiar hipoteca

Necessites una hipoteca?

No

Busquem i comparem la millor opció amb idealista / hipotecas

Anunciant

Amigo inmobiliaria

Estamos especializados en aportar soluciones a medida en el ámbito de la gestión inmobilia...

Ref. anunci:

99746542

Última actualització:

10/10/2023

Veure tots els immobles

Contacta amb Amigo inmobiliaria

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.