Tornar al llistat

Local en venda a paseo Germanías de 124 m²

170.000 €
1
124 m²

Descripció

El paseo Germanías de Gandía es la calle más popular y transitada de la ciudad, tanto por coches como por peatones.. . y una de las más bonitas. En su centro encontramos el cruce con la Avenida República Argentina en la redonda de la Plaza Cristo Rey, también muy popular por su ubicación y su imponente fuente rodeada de jardín, visible desde todos los puntos de ambas vías. Junto a esta intersección se encuentra el local en planta baja que queremos presentarte, con una superficie de 124m2 distribuidos en amplio espacio, almacén y aseo, con acceso también por calle Ferrocarril d'Alcoi. Ofrece muchas posibilidades para instalar el tipo de negocio que estás planeando montar y su ubicación es inmejorable. Estaremos encantadas de acompañarte a visitarlo y te ayudaremos después con todos los trámites, somos una inmobiliaria en Gandía con 25 años de trayectoria y vocación de servicio.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Centro, Gandia

Estudiar hipoteca

Necessites una hipoteca?

No

Busquem i comparem la millor opció amb idealista / hipotecas

Anunciant

AIMAR Inmobiliaria

Desde 1998 a tu lado, ayudándote a encontrar el hogar de tus sueños, facilitando tu compra...

Ref. anunci:

MO2088

Última actualització:

14/12/2023

Veure tots els immobles

Contacta amb AIMAR Inmobiliaria

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.