Tornar al llistat

Local en venda a La Bordeta amb aire acondicionat

106.000 €
1
43 m²

Característiques

  • Aire acondicionat: altres

Consum

156 kWh/m² any

Emissions

26 kg CO₂/m² any

Descripció

Local comercial nuevo a estrenar, ubicado en el distrito de Sants/Montjuic, en una calle con intenso tráfico peatonal, perfectamente comunicado por transporte público y con todos los servicios. Sants ha sido siempre considerada una zona con mucho comercio de barrio, además de ser una puerta de entrada a Barcelona gracias a su impresionante estación, considerada la más grande de Cataluña. El distrito se caracteriza por su amplio tamaño y por un ambiente familiar y desenfadado. Además, su excelente conexión con el centro de la ciudad lo convierte en un lugar estratégico para desplazarse fácilmente. En la zona se encuentran comercios y servicios trabajando a pleno rendimiento por lo que este local tiene mucho potencial tanto para inversores como para aquellos profesionales que necesiten de un espacio a pie de calle para promocionar su proyecto/trabajo. Características básicas: -39 m² construidos según catastro. -Escaparate con luz natural -Distribuido en un mismo ambiente -1 Baño con ducha -Cocina/office -Pre-instalación de Aire Acondicionado -Nuevo a estrenar. Disponemos de varios locales en comercialización por lo que estaremos encantados de atenderles para ofrecerle el mejor asesoramiento. En Piso Forum Real Estate somos muchos más que asesores de hogar, somos la asesoría patrimonial independiente que necesitas para realizar tu inversión con total tranquilidad y confianza.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

La Bordeta, Sants - Montjuïc, Barcelona

Per privacitat, l'anunciant no ha indicat la direcció, però pots contactar amb ell per conèixer-la.

Estudiar hipoteca

Necessites una hipoteca?

No

Busquem i comparem la millor opció amb idealista / hipotecas

Anunciant

PISO FORUM REAL ESTATE

Ref. anunci:

VL-1033

Última actualització:

19/03/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb PISO FORUM REAL ESTATE

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.