Tornar al llistat

Local en venda a Taco - Los Baldíos - Geneto - Guajara - Chumbreras de 145 m²

70.000 €
2
145 m²

Descripció

¡Oportunidad única de inversión! Se vende un amplio local comercial de 144m2 en la zona de Taco, Santa Cruz de Tenerife. Este local cuenta con una superficie construida en 2007 y se encuentra en excelente estado de conservación. Su uso predominante es terciario y está completamente construido en una sola planta, con una altura libre de 3 metros y un fondo de 1 metro. El local comercial también cuenta con una fachada de 1 metro y está distribuido en 2 salas y 2 aseos, lo que lo hace ideal para cualquier tipo de negocio. Además, el local incluye una plaza de aparcamiento en la planta sótano del edificio, lo que es una gran ventaja para los clientes. Si estás buscando un espacio comercial bien ubicado y con una buena conexión, este local es perfecto para ti. Se encuentra a poca distancia de la rotonda de Avenida de los Majuelos, una de las zonas más transitadas y comerciales de la ciudad. No pierdas esta oportunidad e ¡infórmate! La financiación del 80% está disponible para autónomos y empresas. Este local se vende exclusivamente a estos tipos de compradores, por lo que no esperes más y contáctanos para obtener más información. [IW].
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Taco - Los Baldíos - Geneto - Guajara - Chumbreras, San Cristóbal de La Laguna

L'anunciant no ha indicat la direcció exacta o no desitja mostrar-la.

Estudiar hipoteca

Necessites una hipoteca?

No

Busquem i comparem la millor opció amb idealista / hipotecas

Anunciant

OLXCANARIAS

Ref. anunci:

LOC0124

Última actualització:

08/03/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb OLXCANARIAS

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.