Tornar al llistat

Local en venda a Apóstol Santiago de 237 m²

790.000 €
1
237 m²

Descripció

Este local de 237 metros cuadrados es perfecto para diversas actividades comerciales. Cuenta con un baño, lo que lo hace conveniente para clientes y empleados. Los espacios son amplios y abiertos, lo que brinda flexibilidad para adaptar el local según las necesidades del negocio. Sus dimensiones permiten crear áreas de exhibición, estanterías o zonas de trabajo cómodas y funcionales. La distribución abierta también facilita la circulación de personas y la entrada de luz natural, creando un ambiente agradable. Cuenta también con una puerta en la parte trasera para facilitar el acceso. En resumen, este local con baño y espacios amplios y abiertos proporciona una excelente oportunidad para establecer un negocio versátil y exitoso. Su ubicación en la calle principal de Manoteras te brinda acceso a servicios cercanos y una excelente conexión con el resto de la ciudad. Paradas de metro (línea 1 y 4) y autobús (107, 29, 129, 27 y N1). Así como una excelente comunicación con las carreteras M-11, M-30 y M-40. Recuerda que, si deseas obtener más información o visitar el lugar, puedes contactarnos en nuestra página web. Financiación hasta el 100%.
Necessites més informació?  / No

Rebre avisos d’aquest immoble

Desa aquest immoble i rep notificacions i novetats similars a aquest habitatge

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal, on podràs gestionar els teus avisos i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.

Ubicació

Apóstol Santiago, Hortaleza, Madrid

L'anunciant no ha indicat la direcció exacta o no desitja mostrar-la.

Estudiar hipoteca

Necessites una hipoteca?

No

Busquem i comparem la millor opció amb idealista / hipotecas

Anunciant

REDPISO MANOTERAS

Ref. anunci:

RP2532023118836

Última actualització:

15/04/2024

Veure tots els immobles

Contacta amb REDPISO MANOTERAS

yaencontre (idealista) t'informa que les teves dades personals seran utilitzades per crear la teva Àrea Personal i enviar-te informació dels nostres productes segons les teves preferències. Facilitarem les teves dades a l'anunciant perquè pugui atendre la teva petició. Podràs exercir els teus drets de protecció de dades segons la següent política de privacitat.